Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2011 - 09:36 Der er 21 kommentarer

Ændring af indbakke i Gmail

Jeg bruger Gmail og har windows7, hvilket har fungeret upåklageligt indtil for ca. 14 dage siden.
Pludselig er indbakken ændret, således at den består af et stort farvet felt, der ligesom et gardin "hænger" ned til mailoversigten, som bevæger sig op bag dette, så kun en lille del af oversigten en synlig.
Har forsøgt på alle måder at finde løsning men nix indtil nu.
Kan nogen vise mig hvad de skal gøres for at få normal status?
Avatar billede Druesukker Nybegynder
22. juli 2011 - 10:06 #1
Har du prøvet at slette cookies fra gmail?

Med internet explorer kan du slette din browser data fra:
"internet indstillinger" under fanen "Generelt".

Ved firefox er det "internet indstillinger" under fanen "sikkerhed"
Avatar billede Jolles Professor
20. august 2011 - 07:15 #2
Jeg googlede lidt ude i den store verden, og tror der ligger et svar til dig her:
http://www.google.ms/support/forum/p/gmail/thread?tid=12bc1c6c7a573fb9&hl=en
Avatar billede Jolles Professor
17. september 2011 - 11:39 #3
tak for hjælpen. Læg et svar til point.
Avatar billede Jolles Professor
17. september 2011 - 11:40 #4
Hov det var forkert. Det er Druesukker der skal ha points. Jeg klikkede i skriv et svar hos druesukker, men det er min, der er blevet galdefarvet???
Avatar billede Jolles Professor
15. januar 2012 - 11:33 #5
ok
Avatar billede Jolles Professor
15. januar 2012 - 11:33 #6
ok
Avatar billede Jolles Professor
15. januar 2012 - 11:48 #7
Når det er Druesukker, der skal ha points, hvor skal jeg så klikke for at han/hun får det?
Avatar billede Jolles Professor
18. august 2012 - 08:59 #8
prøver igen...
Avatar billede Jolles Professor
18. august 2012 - 09:00 #9
du skal ha points, men hvordan?
Avatar billede Jolles Professor
16. oktober 2013 - 23:50 #10
ok
Avatar billede Jolles Professor
16. oktober 2013 - 23:51 #11
ok
Avatar billede Jolles Professor
17. oktober 2013 - 00:16 #12
"..Når der er kommet et svar som du kan bruge, så klikker du ud for selve svaret i boksen "Acceptér dette svar". Derefter accepterer du svaret i den boks som dukker frem..."

Sådan står der i "brugsanvisningen", men der er IKKE nogen boks med accepter dette svar. Jeg har forgæves forsøgt med en anden browser. Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede vejmand Juniormester
17. oktober 2013 - 00:35 #13
Jolles, du kan ikke tildele point i spørgsmål som ikke er stillet af dig.
Det er PO77 som har stillet dette spørgsmål.......
Avatar billede sonalias Seniormester
17. oktober 2013 - 10:24 #14
:D Bedste spg ever
Avatar billede Jolles Professor
04. februar 2014 - 08:57 #15
Tak Vejmand, hvad gør jeg arme dude så nu?
Avatar billede Jolles Professor
14. november 2014 - 14:28 #16
ok
Avatar billede Jolles Professor
14. november 2014 - 14:32 #17
ok og luk
Avatar billede Jolles Professor
14. november 2014 - 14:34 #18
ok lukker
Avatar billede Jolles Professor
14. november 2014 - 14:36 #19
luk
Avatar billede vejmand Juniormester
14. november 2014 - 14:39 #20
Jolles, du kan stadig ikke tildele point i spørgsmål som ikke er stillet af dig.
Det er PO77 som har stillet dette spørgsmål.......
Avatar billede Jolles Professor
14. november 2014 - 20:54 #21
Kære Vejmand,
Nejforsørenda, jeg er kommet til at klikke løs på noget, der ikke angår mig. Tak forøvrigt, for dine altid venlige svar til mig, den evige, men glade amatør. Nu får vi se, hvad der sker.