Avatar billede HolgerKropp Nybegynder
19. juli 2011 - 07:38 Der er 1 kommentar

Chat til datingside

Hej,

jeg har prøvet google så det basker, men ikke fundet det jeg søger.
Har på www.gayvenner.dk en dating / communityside for bøsser, lesbiske, bi og transpersoner. Systemet er lavet med VLDPersonals (www.vldpersonals.com) og er enlig rigtig fint.

De har bare ikke en ordentlig chat. Systemet har en facebook lignende chatløsning og den vil jeg ikke have. Vil heller ikke have alt det der flash og tyggegummidesign.

Siden er lukket for gæster og derfor skal chatten også være lukket, dvs. tilknyttet til vores medlemsprofiler.

Jeg har spurgt dem der laver vldpersonals og får bare svaret jeg skal bruge cometchat. Men det er jo også bare noget der ligner facebook. Jeg vil have en rigtig php chat.

Jeg har lagt en beskrivelse og et billede af hvad jeg ønsker mig hos http://www.vldcrowd.com/member/209/blog/view/667/  ... (ENGELSK TEKST)

Er der en chance for at jeg kan finde her en der kan hjælpe mig?
For adgang til gayvenner.dk brug demoaccounten (User: demo1 / Pass: demo1)

I kan kontakte mig per mail under info@gayvenner.dk
Avatar billede HolgerKropp Nybegynder
21. juli 2011 - 16:14 #1
Ikke nogen der har en ide?