Avatar billede mads918f Nybegynder
18. juli 2011 - 16:25 Der er 2 kommentarer

skærm optagning

hej alle på eksperten. jeg har nogle gange tænkt på at jeg vil lave nogle tutorials til youtube. men kan bare ikke finde et propgram det passer til mig. håber i kan hjælpe
Avatar billede kjeldsted Novice
18. juli 2011 - 16:48 #1
XP, Vista, Win7, OS X, Unix, Linux eller hvad er vi ovre i hér?
Avatar billede pstidsen Novice
18. juli 2011 - 18:19 #2
Jeg har en del erfaring med de gratis programmer, så jeg kan hjælpe dig med det meste. Læs først min tidligere post her: http://www.eksperten.dk/spm/932065#reply_7735953

Du skriver "passer til mig". Det er jo lidt svært at vide hvad der "passer til dig", når du ikke skriver om dine behov m.m.