Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2011 - 23:58 Der er 10 kommentarer

USP-porte

Jeg har et problem, som jeg ved kan løses men hvordan?

Jeg havde en Canon farveprinter med USB port tilsluttet på comp. bagside, og funker godt.

Ind til en anden printer skal installeres.

Jeg har fået en Samsung Farveprinter, bruger nu den port hvor en anden printer "Canon" blev brug før, Men Windows 7 vil ikke læse portens til den nye printer, jeg ved at man kan geninstallerer USB-Portene således at de geninstallerer sig til standard og installerer portene igen så de starter på en frisk med at læse hvad der er sat til.

Jeg kan bare ikke huske hvor man går ind og disabler USB.

Grundet er jeg skal skille skrivebordet for at flytte USB porten, til en anden port indgang, og det er ret kedelig nå jeg ved man kan gør det på anden måde.

Håber i kan hjælpe mig eller må jeg spørge andre steder.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. juli 2011 - 00:04 #1
Mon ikke du kan afinstallere den i enhedshåndteringen?
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2011 - 00:12 #2
Det er prøvet, ingen løsning
Avatar billede vejmand Juniormester
14. juli 2011 - 00:12 #3
Altså fjerne alle USB-kontrollere og så genstarte maskinen...

Klik på  start > kontolpanel > System > klik på faneblad Hardware > klik på knappen Enhedshåndtering
Klik på + udfor USB-Controllere
H-klik på enhederne og vælg fjern
Avatar billede vejmand Juniormester
14. juli 2011 - 00:13 #4
Oki, er det som beskrevet, du har prøvet?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juli 2011 - 07:59 #5
Eller du kan måske hente usbdeview og fjerne den omtalte printer der:
http://www.nirsoft.net/utils/usbdeview.zip
Når programmet køres kommer der en oversigt som beskriver hvilke enheder der er tilsluttet pc. Finder du din gamle printer her så kan du disable/fjerne den så du herefter kan installere den nye.
14. juli 2011 - 09:28 #6
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://imageshack.us/f/705/sprgeksperten.png/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juli 2011 - 09:35 #7
Åhh shit ja. Det er rigtigt. Så det ikke da jeg lagde kommentar.

Hvornår lærer Eksperten at den guide til hvordan man opretter spørgsmål ikke fungerer ordentligt med nye brugere?????
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2011 - 10:38 #8
sory, jeg kender ikke lige jeres framgangsmåde,
Jeg vil så afslutte denne og oprette tråden på ny håber jeg forstår det rigtig?
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2011 - 10:44 #9
prøver lige igen jeg ved ikke lige hvordan jeg skal afslutte denne
14. juli 2011 - 11:06 #10
(Du bruger [Accepter] knappen i #9...)