Avatar billede micben Nybegynder
12. juli 2011 - 19:42 Der er 1 kommentar

Hjælp til Outlook exchange 200 point

Hej

Jeg har et problem jeg håber i kan hjælpe mig med.

Køre Outlook 2007, Windows 7
Jeg har prøvet at configureret min arbejds exchange server. herhjemm, men uden problemer.

Jeg har prøvet at opsætte den på min mac, og der finder den selv de rigtige indstillinger, der skal jeg blot taste:

server, username, password, email. og så fungere der perfekt. det samme når jeg skal sync med min mobil.
Men kan simpelthen ikke få det til at virke på min windows outlook.

Jeg har også haft en it-medarbejder fra virksomheden til at sætte den op, men uden held.

Jeg kan ikke rigtig give flere oplysninger vedr en bestemt login-type, password godkendelser osv. da jeg ikke kender dem. Men undre mig meget over at office på mac og mobil kan synce helt fint, men ikke windows.

Nogen der har en forklaring/kan hjælpe?
Avatar billede ptj_11 Forsker
13. juli 2011 - 17:15 #1
Jeg går her ud fra, at din mailkonto er en pop konto.
Hvis ellers du er 100% sikker på stavning og alle andre oplysninger, så ville jeg se lidt på portopsætningen.
Prøv evt. at se, hvilke porte din mac benytter.
/ptj_11