Avatar billede CDU2100 Praktikant
11. juli 2011 - 16:45 Der er 2 kommentarer

Kopiere tabelrækker med betinget formatering

Jeg har brug for hjælp til at kopiere en betinget formatering i 6 forskellige felter som jeg ønsker formateringen kopieret til alle "rækker".

Når jeg kopiere formatet kan jeg kun kopiere en "række af gangen"

FX a1 til f1
I den betingede formatering der er på felterne(dvs det markede område) står det markeret med $a$1:$f$1
Jeg kan ikke slette disse dollartegn (som foreslået herinde)

Ideer?
Avatar billede natkatten Mester
11. juli 2011 - 19:22 #1
Hvis det er den samme formatering, som ønskes, så er det enkleste at markere de celler, hvor formateringen skal anvendes, og så lave formateringsreglen.

Hvis ikke cellerne er sammenhængende, så kan cellerne/celleområderne markeres ved hjælp af <Ctrl>.
Avatar billede CDU2100 Praktikant
11. juli 2011 - 20:11 #2
hvis jeg gør det - altså markeres alle som medfører at der ikke kommer en "lavest på een per række" men derimod der hvor jeg markerer fx 25 rækker. Og jeg har brug for det per række