Avatar billede plmh Nybegynder
28. juni 2011 - 10:18 Der er 1 løsning

Outlook boykotter en enkelt IMAP-mappe

Uden at jeg kunne se hvorfor, valgte Outlook (2003) pludselig for nogle uger siden at droppe at opdatere indholdet i en af undermapperne i min IMAP-mappestruktur.

Jeg har en del undermapper og har sat Outlook til automatisk at flytte visse mails til undermapper med det samme (hvor jeg så læser dem, når jeg har tid).

Reglerne, der flytter beskederne, fungerer fint, så beskederne flyttes fra indbakken til forskellige undermapper. Men underligt nok er der en fejl, så Outlook ikke vil opdatere indholdet af denne ene mappe, så jeg ikke kan se meddelelserne der. (I Thunderbird kan jeg se, at meddelelserne er flyttet korrekt. Outlook vil bare ikke vise dem). Men det fungerer fint med de andre undermapper i Outlook, der altid er opdaterede med de nyeste mails.

Har prøvet at ophæve abonnement og slå det til igen og at hente bare denne ene mappe. Men det hjælper ikke. Hvad kan der være galt? Og hvad kan løsningen være?

Mvh. Peter
Avatar billede plmh Nybegynder
27. august 2011 - 10:36 #1
Efter oversvømmelsen i Waterfull Copenhagen, hvor min udbyder, Surftown, måtte genskabe maildata fra backup, kom det til at virke. Så noget godt fik jeg da ud af det ...

Peter