Avatar billede Junior-Ibra Nybegynder
27. juni 2011 - 23:56 Der er 9 kommentarer

ACER ASPIRE 5336? God eller dårlig? hjælp tak!

Hej. :)

Jeg vil meget høre alles meninger, synspunkt og bedømmelse på denne bærbar: http://www.dustinhome.dk/pd_5010598314.aspx?

Den skal bruges til Internet, Word og evt. til at se DVD-film på..

Jeg vil derfor høre følgende:
- Er den passende til denne pris?
- Hvor mange år kan den holde til?  OG er det en kvalitetsbærbar?

Til sidst ønsker jeg at I giver en bedømmelse..
10 stjerner er det bedste!
1 stjerne er det dårligst!

Vær ærlig, På forhånd mange tak!
Avatar billede pstidsen Novice
28. juni 2011 - 00:29 #1
Bestemt en god pris!
Holdbarhed: Hvad mener du med det? Er holdbarhed når den er blevet langsom og træls og nogle funktioner måske ikke dur mere eller er det når den er HELT færdig? Den er nok HELT færdig om 4-6 år.
Bedømmelse: Til internet, Word og DVD-film er det en klar 10'er. Men synes den er for god til de tre ting, som ikke kræver noget som helst af en pc!
Avatar billede Junior-Ibra Nybegynder
28. juni 2011 - 10:08 #2
Tak for dit svar #1.

Jeg hører gerne fra andre inden jeg uddeler point! :)
Avatar billede mikkel45 Novice
28. juni 2011 - 11:41 #3
Det er ikke længe siden jeg selv købte en magen til, jeg er generelt glad for den, men kunne nu godt trænge til 2 gb ram mere i den, men det er der jo så også plads til (max 4 gb.).
Det en kæmpe fordel at der er gigabit netkort i den, det er første computer jeg har med den hastighed, og nu er der virkeligt gennemtræk til NASen.
Tastaturet er specielt godt, det virker rigtigt godt i forhold til andre billige produkter.
Måske lidt kort batteritid, men ok, vi har jo efterhånden 230 V stik allesteder, også når vi rejser, måske skal den så lige i den forbindelse lige have at der godt kunne være baggrundslys i den.
Generelt et udemærket køb i den prisklasse, og derfor giver jeg den 8 stjerner.
Avatar billede Junior-Ibra Nybegynder
28. juni 2011 - 13:36 #4
Tusind tak for din uddybende kommentar og bedømmelse..
- Hvad er det nu baggrundlys er?:)

PS: #1 og #3 - læg venligst et svar! :)
Avatar billede mikkel45 Novice
28. juni 2011 - 16:12 #5
Hej igen
Baggrunslys kan være rigtigt dejligt når du sidder i toget om natten på vej hjem fra forretningsrejse, her kan der nogle gange være lidt mørkt, og her kan det være rart med baggrundslys i tastaturet, det giver jo lidt bedre overblik over hvor man taster, men normalt ikke det store problem hvis man ved hvor man taster.
Avatar billede pstidsen Novice
02. juli 2011 - 18:08 #6
Har været på ferie, så det kommer først her :)
Avatar billede mikkel45 Novice
13. november 2011 - 18:23 #7
?
Avatar billede pstidsen Novice
13. november 2011 - 18:31 #8
Skal vi snart lukke her?
Avatar billede mikkel45 Novice
01. december 2011 - 11:31 #9
kan vi ike få lukket denne tråd ??