Avatar billede flemmingnnielsen Nybegynder
23. juni 2011 - 17:51 Der er 6 kommentarer

Fabrikstilstandsbillede

Jeg får at vide at der er ikke noget fabrikstilstandsbillede, når jeg prøver at genskabe min computer. Hvad gør jeg ?
23. juni 2011 - 17:59 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Har det virket ?

Er den 'født' med Styresystem (?)

Fabrikat, model, type ?
Avatar billede flemmingnnielsen Nybegynder
26. juni 2011 - 12:11 #2
Hej Igen.

Ja det har virket, men så fik jeg fingerne i "Windows 7 Cleaner" og så var det løb kørt. Det er slettet nu, men jeg kan ikke se mine ting i menulinien og når jeg vil genskabe computeren, får jeg at vide at " er ikke noget fabrikstilstandsbillede"

Det er en Medion Akoya P43370D. Købt for ca.1 år siden
26. juni 2011 - 12:33 #3
Du/I skal altid skrive hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Mener du
* "Systemgendannelse..."
eller
* "Factory Recovery"
Avatar billede flemmingnnielsen Nybegynder
27. juni 2011 - 06:51 #4
Hej Igen.

Jeg mener systemgendannelse.

Jeg ville blot have den hen til "dag 1"

Jeg fik "Windows 7 Cleaner" fjernet i "Fejlsikret tilstand" men alt er stadig usynligt, fx. i "statmenuen" og selvom  jeg i "egenskaber" kan se på str. at det ligger der.

Alt vigtigt er fjernet fra min computer, så jeg tænkte bare at jeg ville trykke "F11" og starte helt forfra, men den skriver så at jeg mangler "fabrikstilstandsbillede"

Da jeg slet ikke er IT kyndig, ved jeg så ikke lige, hvad jeg gør nu.

c",?
27. juni 2011 - 07:00 #5
Igen:

Du/I skal altid skrive hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Systemgendannelse har sansynligvis ikke det du kalder "dag 1" - skal skal du bruge "Factory Recovery" (fabrikstilstandsbillede)...

Start op i "Fejlsikker Tilstand" og DER bruge Systemgendannelse og "vælge" laveste dag...
Avatar billede flemmingnnielsen Nybegynder
27. juni 2011 - 07:51 #6
Det vil jeg prøve. Tak for hjælpen.