Avatar billede Unicco Nybegynder
21. juni 2011 - 20:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er forbindelsen hurtig nok? (NAS-server)

Hej Eksperter,

Jeg overvejer at installere en NAS-server i hjemmet med en 90/90 mbit forbindelse.

Er denne forbindelse hurtig nok til at jeg kan streame Blue-Ray (8 GB) film direkte over nettet med f.eks en 25 mbit download forbindelse - eller hvad kræves der af forbindelsen for at dette kan blive muligt?

I så tilfælde af at det ikke er muligt, hvor hurtig vil jeg så kunne hente min film ned? (8*1024 = 8192 MB)

Hvad RAID burde jeg kører med?
Avatar billede Andyboy Nybegynder
21. juni 2011 - 23:36 #1
Ja

Raid er ligegyldigt i denne sammenhæng
Avatar billede Unicco Nybegynder
24. juni 2011 - 20:58 #3
Ikke brugbare svar.
Avatar billede Unicco Nybegynder
19. september 2011 - 21:39 #4
.