Avatar billede Jbninc Praktikant
19. juni 2011 - 23:30 Der er 4 kommentarer

Feedback på blog design

Hej

Jeg har så småt kreeret et blog design, som jeg synes, at jeg skal bruge nogen andre øjne på.

Der er stadig nogle små finesser der skal tweakes, så jeres bedømmelse skal vurderes ud fra helheden. Meningen med siden er, at den skal holdes ganske simpel, og der skal ikke være de store effekter.

Konstruktiv kritik er at foretrække.

http://barcabloggen.dk/index.html
Avatar billede Jbninc Praktikant
20. juni 2011 - 01:09 #1
Det skal lige siges, at det er et hardcore billede, så der er intet der virker på siden endnu. Bare lige til en orientering.
Avatar billede mikaelch Novice
27. juni 2011 - 17:42 #2
jeg klikket på siden der stod under opbygning, de intet billedet logo intet overhovedet som helst ?
Avatar billede Jbninc Praktikant
28. juni 2011 - 11:45 #3
Hej Mikaelch.

Billedet var lige røget i svinget, da jeg sad og legede på ftp'en den anden dag.

Here we go.

http://barcabloggen.dk/barca.html
Avatar billede mobilpriser- Nybegynder
21. juli 2011 - 14:57 #4
hosted by surftown....