Avatar billede clausnilsson Mester
19. juni 2011 - 23:25 Der er 1 løsning

Flytte kontakter fra Nokia 2760 med ødelagt skærm

Hej,
Jeg kan ikke få kontakt til telefonen med PC Suite, da PC Suite ikke kan finde Bluetooth på min relativt nye MSI Laptop. Har læst mange indlæg på nettet, og det er vist et generelt problem, der ikke er så enkelt at løse.
Jeg har ikke et kabel, der passer til det meget lille stik i telefonen.
Udenom PC Suite, dvs. direkte i Windows 7, får jeg fint kontakt til telefonen. Det er også lykkedes at skabe kontakt mellem telefonen og den nye telefon via Bluetooth.
Hvordan får jeg nu alle kontakterne flyttet over? Jeg kan komme gennem rullemenuer, da dele af midten af skærmen virker, men hvis man f.eks. skal svare ja eller nej i bunden af skærmen er jeg på spanden, der er skærmen helt sort.
Kan jeg kopiere direkte mellem telefonerne eller via PC uden PC Suite?
mvh
Avatar billede clausnilsson Mester
13. juli 2011 - 12:12 #1
Lukkes