Avatar billede ahp372 Nybegynder
17. juni 2011 - 19:01 Der er 5 kommentarer

Mine klip i Windows Movie Maker afspiller lyden, men fremviser ikke billedet?

Har lagt videoklip fra mit Sony DCR-SX34 videokamera over i PMB og derefter slettet det fra kameraet. Jeg lagde derefter disse klip fra PBM over i en mappe. Da jeg prøvede at importere disse filer fra mappen over i Windows Movie Maker, ville den i første omgang ikke, der var noget med noget codec. Så hentede jeg den fulde version fra http://www.free-codecs.com/K_Lite_Codec_Pack_download.htm og så ville den godt importere samt afspille lyden fra klippet, men den ville stadigvæk ikke fremvise billedet.

Ved ikke om dette kan hjælpe:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/kNr29909.jpg

Som I kan se vil den altså godt afspille, og der er også lyd, men hvorfor vil den ikke vise billedet?

Håber I kan hjælpe ;)
17. juni 2011 - 20:26 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede ahp372 Nybegynder
17. juni 2011 - 20:39 #2
Sorry, det er mit første indlæg.

Det er Windows XP.
17. juni 2011 - 21:54 #3
... hvis der ikke kommer andre 'forslag' / kommentar ->
www.windowsmoviemakers.net/Forums/Default.aspx ?
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juni 2011 - 07:52 #4
Anden afspiller??
Måske denne her: http://www.videolan.org/vlc/
Avatar billede PrOz Nybegynder
20. juni 2011 - 23:08 #5
Prøv eventuelt og opdaterer dine WMM codec K-Lite <-- er en fornem løsning:D ellers kan du også installerer anden afspiller :)