Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2011 - 16:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Facebook film på ekstern harddisk

Hej eksperter!

Vi er nogle stykker som er interesseret i at få en hel masse film fra en facebook gruppe ned på vores harddisk. På denne side er en masse (ca. 50) videoer, som vi gerne vil have ned på computeren (ekstern harddisk).

Er dette en mulighed? Altså at få film fra facebook ned på sin harddisk?

/PÅ FORHÅND MANGE TAK FOR HJÆLPEN :)
Avatar billede pstidsen Novice
17. juni 2011 - 17:05 #1
Er de film facebook indlejringer eller uploadet til facebook?
Kan du sende et link til gruppe, så vi lige kan se det?

Under alle omstændigheder: Videoerne er højest sandsynligt beskyttet med copyright, hvilket gør det ULOVLIGT at downloade dem.
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2011 - 11:35 #2
Altså der er snakke om, at forskellige folk har taget en masse film med deres mobiltelefoner i en gymnasieklasse og lagt dem ind på "klassens facebook gruppe". Så filerne er nogle vi selv har optaget, men desværre kommet til at slette fra computeren.
Avatar billede pstidsen Novice
18. juni 2011 - 19:10 #3
Det bedste jeg kan sige er:

Gå ind på den side hvor filmene ligger.
Højreklik et vilkårligt sted og tryk "Undersøg element".
Tryk på filmen og følgende vil komme frem:
<embed type="application/x-shockwave-flash" src="XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX" width="716" height="537" style="" id="swf_id_4dfcd99b1591b3d39384092" name="swf_id_4dfcd99b1591b3d39384092" bgcolor="#000000" quality="high" allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always" salign="tl" scale="noscale" wmode="opaque" flashvars="XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX">
(der kommer selvfølgelig noget tekst i stedet for XXXXXXXXXX)
Dobbeltklik på det der står mellem " og " i src=.
Indsæt det er adresselinjen og tryk enter
Da jeg prøvede det kunne jeg ikke se videoen, pga. privatindstillinger, men det kan være du er heldig.

(ovenstående "opskrift" er til Opera)
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2011 - 00:14 #4
Der findes en del "how to rip af facebook video" via google søgning, tror jeg prøver en af disse i den nærmeste fremtid.
Avatar billede pstidsen Novice
19. juni 2011 - 00:16 #5
skriv løsning her :)
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2011 - 21:43 #6
Hvordan giver man point?