Avatar billede Smartercow Nybegynder
17. juni 2011 - 16:49 Der er 8 kommentarer

Hjælp mig med min bærbarsTastatur

Hej Eksperter. Jeg fik købt en ny computer for ikke så lang tid siden. Jeg har problem med min knapper når jeg ind i spillet. Fx når jeg trykker på F12 så skruer den ned på lyden/når jeg trykker på F1 så kommer der sådan en vindue op (windows hjælp og support) frem, og det vil jeg ikke ha' den gør. Nogen der kan hjælp mig med at fjern det. Det irritere mig virkelig meget.

- Peter
17. juni 2011 - 18:21 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Smartercow Nybegynder
17. juni 2011 - 20:49 #2
Windows 7.
17. juni 2011 - 21:51 #3
[F1] har altid være (Windows) Help

...når jeg ind i spillet... - ??? Hvilket spil ???
Avatar billede Smartercow Nybegynder
18. juni 2011 - 10:27 #4
*Black ops.
*Medal of Honor 2011.

Men det bare en eksempel på hva der sker. Btw det alle knapper.
F1 - Windows support/hjælp.
F2 - Gør Lysstyrke Lysere .
F3 - Gør Lysstyrke Mørkere.
F4 - Sker intet.
F5 - Skruer tilbage i videon/film. (windows player, wimp, itunes)
F6 - Kan pause/afspil -II-
F7 - Stop -II-
F8 - Skruer frem -II-
F9 - Skruer ned på lyden.
F10 - Skruer op på lyden.
F11 - Slår lyden fra.
F12 - Slår internet fra/til.

Vil gerne ha' det sådan hvor jeg holder FN ned også når jeg trykker på dem så sker det der..
Avatar billede Smartercow Nybegynder
18. juni 2011 - 10:29 #5
Computer: HP Pavilion dv6
18. juni 2011 - 10:39 #6
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
18. juni 2011 - 10:43 #7
Disse funktioner på [F*] tasterne er 'extra' software indlæst specielt for [HP Pavilion dv6]. "Skide" irreterende *S*...

... et eller andet sted kan du disable disse; eller ligefrem afinstall funktionen ?

"Google er din ven" ->

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c02035108&cc=us&dlc=en&lc=en&jumpid=reg_R1002_USEN
Avatar billede Smartercow Nybegynder
05. juli 2011 - 21:28 #8
mange tak for hjælpen, det virkede! :D