Avatar billede CDU2100 Praktikant
17. juni 2011 - 16:24 Der er 3 kommentarer

2 outlook konti (een exchange og een pop3)

ER der nogen der kan hjælpe med, hvordan jeg får de 2 kontis mails adskilt?

Jeg får dem alle ind i min indbakke /sendt men ville gerne have dem separeret??
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
17. juni 2011 - 17:01 #1
Hvordan separeret?

Min første tænke vil være at have 2 profiler, en til pop3 og en til exchange. Så skal du bare vælge hvilken profil du vil bruge hver gang du starter Outlook.
Avatar billede wjens Guru
17. juni 2011 - 17:35 #2
Under

  Tools > Options > Mail Setup > Send/Receive  (Outlook 2007)

kan du vælge hvilken folder indgående mails skal afleveres i. Default er Inbox, så det er vel bare at flytte den ene konto til en anden folder.

For mails du selv sender, kan du vælge hvilken konto, der skal sendes fra.
Avatar billede CDU2100 Praktikant
18. juni 2011 - 10:08 #3
det er gjort mht postkassefil - men så er indkomne og sendt i samme mappe . I 2010 kører de i een outlook men med 2 profiler dvs med indbakke/sendt for hver