Avatar billede molehonter Mester
17. juni 2011 - 09:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Quiries - dialogbokse

Når man laver en opdatering/tilføjelse/sletting af data der sker via en Queries kommer der en række dialog bokse op.

Kan man slå dem fra, da de i mit projekt er mere forstyrende end gavnlig.
Avatar billede Michael_2011 Nybegynder
17. juni 2011 - 09:39 #1
Hvis du aktiverer dine queries via VBA kan du benytte CurrentDB.Execute command i stedet for Docmd.RunQuery
Avatar billede mugs Novice
17. juni 2011 - 09:56 #2
Eller:

docmd.setwarnings false
docmd.openquery "Forespørgselsnavn"
docmd.setwarnings true

Husk altid at sætte warnings til true igen, ellers forbliver de frakoblede i hele applikationen:
Avatar billede molehonter Mester
17. juni 2011 - 11:58 #3
Hej

Det ser ud til at virke, tak for hjælpen.
Avatar billede molehonter Mester
17. juni 2011 - 12:00 #4
Jeg prøver igen
Avatar billede mugs Novice
17. juni 2011 - 13:00 #5
Hvad hjalp. Du skal markere den bruger hvis svar hjalp og trykke på accepter. Først da er spørgsnmålet lukket.
Avatar billede molehonter Mester
07. juli 2011 - 08:08 #6
Jeg har lukket spørgsmålet og tak for hjælpen