Avatar billede BiologicalBob Nybegynder
17. juni 2011 - 08:18 Der er 9 kommentarer

Uforklarelig opførsel

Hej alle sammen.

Se, jeg undre mig over min PC lige for tiden. Sagen er at jeg lige har købt The Witcher 2, og lagger en hel del in-game, med "High" video settings på, det lyder måske ikke så mærkeligt da det er et flot spil rent grafiks, men nu til det underlige.

Min maskines hardware lyder:

Gigabyte GA-X58A-UD3R Mortherboard.
Gainward GTX 590 Grafikkort.
Intel I7 950-3,06 Ghz
7200RPM 2TB HDD.
12GB DDR3 Corsair 1600Mhz Ram
SSD 285MB/275MB/s  120GB, hvorpå mit Win7 64bit ligger.
Chieftec Super Series 750W PSU

Med de specs burde jeg kunne køre The Witcher 2 fuldstændig uden problemer.

Kan i forklare mig hvorfor jeg så stadig lagger i nogle spil, som Witcher 2? og hvad jeg kan gøre for at løse det.
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2011 - 08:37 #1
tjek den for vame problemer
hent siw og se under sensors

brug freeware version

http://www.gtopala.com/siw-download.html

spil den lidt heftigt så kortet er varmt og tjek så med siw
Avatar billede BiologicalBob Nybegynder
17. juni 2011 - 08:52 #2
Jeg Tjekkede med ExperTool efter 30min spil af The Witcher, Grafikkortet lå på 60-70 Grader. Men kan lige prøve igen med Siw når jeg kommer hjem.
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2011 - 09:30 #3
60-70 grader er ikke usædvanligt men den er måske højere under belastning???

kunne også bare være en driver der ikke er optimal
chipset driver eller andet

brug slimdrivers og lad dig registrere - den er helt gratis at bruge

http://www.driverupdate.net/
Avatar billede BiologicalBob Nybegynder
17. juni 2011 - 17:37 #4
Så, nu har jeg spillet 2 timers Dungeon Siege 3, og mit Grafikkort blev max 80 grader. jeg har downloaded SlimDrivers og opdateret alt.

Men alligevel, oplevede jeg en del lag i DS 3 ..
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2011 - 18:55 #5
findes der ikke en opdatering til spillet - det kunne jo også bare den vej du skal gå
Avatar billede BiologicalBob Nybegynder
17. juni 2011 - 19:34 #6
Det er desværre ikke kun til the Witcher 2, oplever det også i Dungeon Siege, og Fable 3.

jeg må vel bare prøve at sende den til Rep, ikke at jeg tror de kan fixe det.
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2011 - 20:37 #7
prøv lige at teste den med burn in test
sæt en tilfældig cd i drevet

http://www.passmark.com/products/bit.htm

måske sladrer den om hvad det er
Avatar billede BiologicalBob Nybegynder
17. juni 2011 - 21:03 #8
Det gør jeg lige så ... kender overhovedet ikke programmet, så håber jeg kan tyde hvad den fortæller mig.
Avatar billede BiologicalBob Nybegynder
17. juni 2011 - 21:22 #9
Der var 82 fejl på Network 1 Description: No permission to open RAW network socket.

Ellers intet.