Avatar billede kithu9999 Nybegynder
15. juni 2011 - 18:27 Der er 7 kommentarer

Hvordan afspiller man en srt fil?

Hvordan afspiller man en srt fil? Jeg har prøvet med en medie afspillere, men jeg kan ikk få det til at virke.
Avatar billede foodear Praktikant
15. juni 2011 - 18:30 #1
Denne her skulle kunne klare jobbet, evt med en plugin. : http://www.videolan.org/vlc/
Avatar billede foodear Praktikant
15. juni 2011 - 18:31 #2
Avatar billede jjbirk Nybegynder
15. juni 2011 - 18:56 #3
Avatar billede wappa Nybegynder
15. juni 2011 - 22:20 #4
hvis du bruger mediaplayer så kan du bruge VobSub http://www.afterdawn.com/software/audio_video/subtitle_tools/vobsub.cfm.
Men filmen og undertekster skal hedde det samme hvis det er divX - Xvid - mkv filer
Avatar billede kithu9999 Nybegynder
16. juni 2011 - 18:01 #5
Jeg har prøvet med vlc men det virker ikk
Avatar billede wappa Nybegynder
16. juni 2011 - 20:07 #6
er du sikker på at den undertekst som du har hentet og passer til filmen.
PM mig hvis mangler yderligere hjælp
Avatar billede enriko Nybegynder
16. juni 2011 - 22:55 #7
srt filen er selveste undertekster , det kan du sagtens afspille sammen med filmen i  media player classic som er gratis,