Avatar billede hyttefad Nybegynder
15. juni 2011 - 08:45 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Fottografering

Jeg vil gerne fotografere med min pc,men hvordan får jeg den til det,og hvordan slår jeg musen der sidder på pcén fra.
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. juni 2011 - 09:18 #1
Hvilken Pc.? på de fleste Bærbare er det en kombination af Fn tasten og en af F tasterne hvor du kan slå musepadden fra.er der webcam i din PC?
Avatar billede pstidsen Novice
15. juni 2011 - 11:08 #2
Fn+F7 på min Acer Aspire slår touchpad fra.

Hvilket styresystem?
Avatar billede pstidsen Novice
15. juni 2011 - 11:10 #3
http://lmgtfy.com/?q=disable+touchpad+windows+7 hvis du ikke har windows 7, må du lige rette det ;)
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. juni 2011 - 14:13 #4
Hvis du ikke fortæller hvilken PC. du har kan vi jo ikke finde ud af om den har indbygget Webcam og hvor du disabler Mousepadén
på min bruger jeg Fn tasten + F6 hvis der er symboler på F tasterne så er det en firkant med 2 streger under.
Avatar billede pstidsen Novice
15. juni 2011 - 17:25 #5
Ved mig er det altså en firkant (touchpad) med en hånd som bruger den og så et lille spejlvendt parkering forbudt skilt.
Avatar billede hyttefad Nybegynder
16. juni 2011 - 13:27 #6
Tak,jeg har slået musen fra-fn-f4.
Avatar billede hyttefad Nybegynder
16. juni 2011 - 13:34 #7
hvordan slår jeg fotto til?det er en packard bell,easynote tj61.jeg kan ikke fotografere mere,men har kunnet det..
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. juni 2011 - 13:34 #8
Så mangler vi lige svar på "er der webcam i din PC?#
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. juni 2011 - 13:36 #9
Jeg skal lige have tændt min kones tj71 så tar vi den derfra.
Avatar billede hyttefad Nybegynder
16. juni 2011 - 13:43 #10
ja der er web cam i,og det virker godt,men jeg kan ikke fotografere
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. juni 2011 - 13:44 #11
Det er en Lj71 men deter nok det samme. Gå i kontrolpanel åben enhedshåndtering under fanen billedenheder er der noget der gult mærrke? så mangler du at opdatere driveren hvis der er en lille rund mærke med en pil i så højreklik og tryk aktiver
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. juni 2011 - 13:56 #12
Og i øvrigt skal du ikke sende som svar det er til når du har fået den hjælp du kunne bruge så beder du hjælperen om at skrive i svar så du kan acceptere.
Avatar billede hyttefad Nybegynder
16. juni 2011 - 14:00 #13
ok det prøver jeg,men jeg har ikke meget forstand på pc
Avatar billede pstidsen Novice
16. juni 2011 - 16:14 #14
poko1 skrev i #12:
Og i øvrigt skal du ikke sende som svar det er til når du har fået den hjælp du kunne bruge så beder du hjælperen om at skrive i svar så du kan acceptere.

Skal du ikke have skolepengene tilbage, hyttefad?? :O
Læs ekspertens faq: www.eksperten.dk/faq#faq-3

Det eneste som kunne forsvare det, var at poko mangler nogle tegn [.,]
Avatar billede hyttefad Nybegynder
16. juni 2011 - 16:20 #15
Jo det ville være rar,men jeg var ikke så dum at jeg betalte for det
Avatar billede pstidsen Novice
16. juni 2011 - 16:27 #16
det er en kliché...
Avatar billede hyttefad Nybegynder
16. juni 2011 - 16:39 #17
Jeg siger tak for hjælp,jeg har fået det til at virke
                                      Vh Laust.
Avatar billede pstidsen Novice
16. juni 2011 - 16:42 #18
så opretter du en ny tråd, med samme pointsats, som hedder "Point til XXX" og så linker du til den herfra. Så kan dem som har fortjent det få deres point.

(PS: du kan spørge dem der fortjener point, om de vil have det her, INDEN du opretter den nye ;))