Avatar billede Frederikdenkilde Juniormester
08. juni 2011 - 17:23 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Vista vs 7

Hvad er bedst, windows vista eller windows 7 og hvorfor? Kom med jeres argumenter.
Avatar billede arne_v Ekspert
08. juni 2011 - 17:27 #1
7 = Vista + fixes
Avatar billede vejmand Juniormester
08. juni 2011 - 17:29 #2
7 da den er nyere.....for mig er det argumentation nok.  :-)

Og, hvis du læser div spørgsmål herinde, vil du også se at mange har/har haft problemer med Vista.
Avatar billede jaboy Nybegynder
08. juni 2011 - 17:30 #3
7: Bruger ikke så meget RAM

Vista: Føles som noget Microsoft sendte ud for sjov ....
Avatar billede Frederikdenkilde Juniormester
08. juni 2011 - 17:35 #4
tak for svarene :)
Avatar billede vejmand Juniormester
08. juni 2011 - 17:59 #5
Frederikdenkilde >> Husk at sende egne indlæg som Kommentar og ikke som Svar.
Svar er til pointgivning.  :-)
Avatar billede Frederikdenkilde Juniormester
08. juni 2011 - 18:11 #6
undskyld vejmand, jeg ville have givet dig point men det kan jeg ikke?
Avatar billede vejmand Juniormester
08. juni 2011 - 18:18 #7
Hvis vi alle sender et "Svar" kan du dele pointene mellem os.  :-)
Avatar billede Frederikdenkilde Juniormester
08. juni 2011 - 18:20 #8
men det gjorde i jo ikke? i har jo faktisk også selv sat Xet forkert da i satte det som kommentar og ikke som Svar/Løsning?
Du får nogle point for det, tak for svaret. Du lader til at have meget computer indsigt, kan du svare på mit bærbar spørgsmål som også lægger under job/opgaver? :)
Avatar billede vejmand Juniormester
08. juni 2011 - 18:58 #9
Desværre, det kan jeg ikke svare på......du bør nok også vælge en mere passende kategori næste gang.  :-)

Med hensyn til svar/kommentar: Jeg, og mange andre, sender som regel ikke som "Svar" inden vi er sikre på problemet er løst.
Avatar billede Frederikdenkilde Juniormester
08. juni 2011 - 19:42 #10
ok, jamen man kan ikke stille spørgsmål i nogen andre kategorier?? Det er kun i job/opgaver man kan :S
Avatar billede vejmand Juniormester
08. juni 2011 - 20:15 #11
Det er altså noget vrøvl, du kan oprette spørgsmål i alle kategorier.......
Avatar billede Frederikdenkilde Juniormester
09. juni 2011 - 09:15 #12
skal jeg tage screen af det? Jeg kan kun oprette spørgsmål i job/opgaver, ved de andre siger den 'der kan ikke oprettes spørgsmål i denne kategori'
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juni 2011 - 11:26 #13
Ja, du må godt tage et screenshot af det.
Hvis du ser på de spørgsmål der er oprettet herinde, kan du se at andre ikke har problemer med at oprette spørgsmål.......
Avatar billede Frederikdenkilde Juniormester
09. juni 2011 - 21:15 #14
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juni 2011 - 21:28 #15
Det er der nu ikke noget mystisk i.  :-)

Du har glemt at vælge underkategori. (i boksen lige til højre for hvor du har valgt hovedkategori)
Avatar billede Frederikdenkilde Juniormester
09. juni 2011 - 22:20 #16
som du selv kan se, så er boksene hvide, altså dvs. jeg ikke kan vælge i dem.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juni 2011 - 22:37 #17
Jo, det kan du sagtens.  :-)

Du skal vælge kategori inden du klikker på opret spørgsmål. Det er altså ikke så svært......
Avatar billede Frederikdenkilde Juniormester
10. juni 2011 - 09:47 #18
niks, det kan jeg heller ikke.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. juni 2011 - 13:04 #19
Prøv lige at beskriv hvad du gør, klik for klik.....helt fra du åbner Eksperten.dk
Avatar billede vejmand Juniormester
10. juni 2011 - 13:37 #20
Undskyld, det er mig der har rådgivet forkert.

Klik på Opret spørgsmål under din profilboks oppe til højre.
Klik på Vælg kategori f.eks. Hardware
Klik på Vælg kategori f.eks. PC

Nu kan du stille spørgsmål i denne kategori.....

Du skal blive ved med at vælge underkategori, så længe Vælg kategori-boksen til højre er aktiv.

Håber det hjælper dig, og igen, undskyd for den forkerte vejledning.  :-)