Avatar billede Ejpcmand Nybegynder
07. juni 2011 - 22:38 Der er 11 kommentarer

Overførelse af mails

Har lige skiftet komputer med windows Xp med et mail program microsoft outlook 2007 og den nye maskine hedder windows vista og vi vil gerne bruge windows mail ??

Hmm mangler hjælp, hvon gør jeg det ?? skriv gerne helt præcist hvad jeg skal *SS*

Jan
Avatar billede Ejpcmand Nybegynder
08. juni 2011 - 20:45 #2
Takker

Tjekker først på lørdag *SS*

Men tak for hjælpen

Jan
Avatar billede vejmand Juniormester
08. juni 2011 - 21:04 #3
Du skal lige være opmærksom på, at guiden er til overførsel fra Outlook Express.........
Avatar billede Ejpcmand Nybegynder
08. juni 2011 - 21:15 #4
Ja det ser jeg nu, da du skriver sådanne

Hmm skriver ellers tydeligt at jeg har microsoft outlook 2007 og skal til en ny maskine med Vista og hvad jeg skal bruge der ?? hvad er bedst ??

Jan
Avatar billede vejmand Juniormester
08. juni 2011 - 21:29 #5
Kører din gamle XP-komputer endnu?

Hvis ja, så prøv at starte Outlook Express på den, så vil jeg mene du får muligheden for at importere under opstarten.

Herefter kan du følge guiden fra noltus.

PS: Husk at sende dine egne indlæg som Kommentar og ikke som Svar.

Svar er til løsninger og pointgivning, som der står.  :-)
Avatar billede Ejpcmand Nybegynder
09. juni 2011 - 23:23 #6
Åh Vejmand

I er sgu så kloge herinde *GG*

Nej undskyld *GG*

Jan
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juni 2011 - 23:34 #7
Vil det sige at problemet er løst?
Avatar billede Ejpcmand Nybegynder
12. juni 2011 - 15:50 #8
Nej det er ikke løst

Mange skriver at det kan lade sig gøre med Outlook express *SS* men åbenbart ikke med Microsoft 2007 og til windows mail ??

DET KAN DA IKKE PASSE ? KOM NU HJÆLP MIG

Jan
Avatar billede vejmand Juniormester
12. juni 2011 - 21:11 #9
Hvis vi skal have en chance for at hjælpe dig, er det jo nødvendig at du reagerer på det vi foreslår/spørger om.

Har du prøvet mit forslag?
Avatar billede Ejpcmand Nybegynder
12. juni 2011 - 23:28 #10
Hej Vejmand

Jamen det har jeg ikke for det ved jeg ikke hvon jeg gør, troede jeg havde skrevet det til dig, men kan se det blev ikke sendt ??

Hjælp *SS*
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juni 2011 - 01:13 #11
Prøv at starte Outlook Express på XP maskinen, jeg kan ikke huske om den importerer automatisk.....