Avatar billede KHHP Juniormester
07. juni 2011 - 20:08 Der er 1 løsning

Mobilt hotspot

Hej
Jeg har en HTC Touch2, som jeg gerne vil bruge som trådløst hotspot, da min PC ikke har bluetooth, og jeg ikke altid har usbkabel med.
Jeg har prøvet 2 apps til min telefon, der forøvrigt kører windows mobile 6.5 pro, men ingen virkede efter hensigten.
Jeg har prøvet WMWifiRouter og noget der hedder HTC Wifi Router fra XDA developers.
Derfor tænkte jeg på om der var nogen herinde der kunne anbefale en app til windows mobile, som kan omdanne min mobil til et wifi hotspot, som gør det muligt for mig at komme på nettet trådløst, uden bluetooth.
Problemet med programmet fra XDA developers var at min skærmopløsning var for lille.
Jeg har en opløsning på 240x320, hvis dette kan tjene noget formål her.
Avatar billede KHHP Juniormester
08. juni 2011 - 23:43 #1
Det viste sig at jeg havde hentet en forkert version af WMWifiRouter, så nu virker det