Avatar billede force_master Praktikant
06. juni 2011 - 20:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Intet netværk, IP

Hej
windows xp sp3, kørt fint uden problemer,
idag forsvandt forbindelsen bare, henter netværksadresse hele tiden.
prøvet med anden port i router uden held, samme pc med problemet, 3 andre kører fint på samme router,

Nogen der har en løsning.

har gendannet uden  held.

MVH
Sten Jensby
Avatar billede jaboy Nybegynder
06. juni 2011 - 20:12 #1
prøvet med anden port i router uden held, samme pc med problemet

har gendannet uden  held.

Hvad mener du ?!

Ud af det jeg forstod:

Prøv at tjekke din firewall .. at den ikke er sat til "block all/internet" eller noget den retning

og hvis det er trådløst, tjek din routers MAC filter og at koden stadig er passer
06. juni 2011 - 20:18 #2
Koldstart Routeren boxen

(Afbryd POWER >10 min - tilslut igen og nu ???)
Avatar billede force_master Praktikant
06. juni 2011 - 21:02 #3
Det er fast kabel, firewall er slået fra.
Tror det er netkort der bare er dødt.

Gendannet = gendannet windows xp til et par dage tidligere hvor der bestemt virkede.
Avatar billede force_master Praktikant
06. juni 2011 - 21:05 #4
det er papdatters pc, så hun er gået i seng, så må se imorgen
Avatar billede 220661 Ekspert
07. juni 2011 - 16:31 #5
Deaktiver netkortet og genaktiver det igen.
Avatar billede jaboy Nybegynder
07. juni 2011 - 16:49 #6
#3 er du sikker på den er fra ?!

fx hvis du bruger AVIRA ... den har en der hedder "Block All Traffic"
Hvis jeg slår block til og firewallen fra ... er alt stadig blocket
Avatar billede force_master Praktikant
21. juni 2011 - 07:19 #7
Det er fikset, dagen efter virkede det bare, kørt uden problemer siden.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juni 2011 - 07:59 #8
Uden du gjorde noget aktivt?