Avatar billede Ahma0788 Nybegynder
05. juni 2011 - 23:03 Der er 6 kommentarer

Min computer løb tør for batteri imens jeg var igang med at reboot og endte med en bindestreg i venstre hjørne

Det startede med at jeg slettede et program der hedder Nvidia, og efter det genstartede jeg min computer.

Da den tændte havde jeg 2 valgmuligheder. Start computeren normalt eller start computeren med reparation.

Og hvergang jeg trykkede på en af dem stod der at jeg skulle sætte en cd og genstarte computeren.

Så lavede jeg en Cd der kunne reboot min computer og så skulle jeg vente i 20 min på at der vil komme noget frem.

Så stod der Install Vista efter de 20 min. Så trykkede jeg på den uden at jeg kiggede på noget andet. Så sagde min ven at jeg skulle have trykket på reboot istedet for. Imens den var igang med at loade slukket jeg for den.

Så tændte jeg for den, og lagde cd'en i, og i stedet for at vente lagde jeg min computer være i 1 time. Og da jeg skulle kigge om der var sket noget fandt jeg ud af at den var løbet tør for batteri.

Så tændte jeg den og så et blinkende "-" i venstre hjørne.

Hvad gøre jeg så?
Avatar billede Andyboy Nybegynder
05. juni 2011 - 23:14 #1
Jeg ville få en anden til at kigge på den - men prøv at fjerne batteriet+strømmen i en time og se om det gør en forskel.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. juni 2011 - 08:01 #2
og Nvidia er såmænd bare det program, der styrer grafikken optimalt - så det var nok dumt at fjerne i første omgang.

Men - hold nu fingrene væk, og søg hjælp hos en, der kan.
Avatar billede sergei_ Juniormester
06. juni 2011 - 14:07 #3
Sæt ledning og strøm til pc-en, og sæt CD-en i og genstart computeren og prøv igen. Prøv først at reparer. Hvis det ikke virker så installer vista forfra
Avatar billede Ahma0788 Nybegynder
08. juni 2011 - 10:14 #4
Jeg har prøvet at sætte CD'en i, men der sker ikke noget andet end den der bindestreg.
Avatar billede Ahma0788 Nybegynder
11. juni 2011 - 23:33 #5
Har du fundet ud af noget der kan hjælpe? (:
Avatar billede Ahma0788 Nybegynder
11. juni 2011 - 23:34 #6
-til Andyboy