Avatar billede johanjohan Nybegynder
01. juni 2011 - 13:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

print på cd/dvd/bluray skiver

Hej,
Jeg søger en printer som kan printe på bl.a. bluray skiver i farve i god kvalitet, men ved ikke hvilken printer der er at foretrække?
Jeg så helst at den også havde scanner og kopi indbygget. Nogle forslag?

Og hvor god kvalitet bliver det når man selv printer på skiverne, vil det ligne en original skive, eller hvordan?

Hører gerne fra folk som selv har prøvet og deres erfaringer..

Håber i kan hjælpe..

Mvh
Johan
Avatar billede johanjohan Nybegynder
01. juni 2011 - 13:40 #1
Har kigget på den her:

http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals/Inkjet/PIXMA_MG5250/

Nogle der kan anbefale den eller en bedre?
Avatar billede johanjohan Nybegynder
04. juni 2011 - 08:45 #2
Har købt den, så lukker tråden nu
Avatar billede enriko Nybegynder
09. juni 2011 - 19:16 #3
Jeg så lige tråden og kan se du har købt en printer, jeg ville alligevel skrive et par kommentarer:) måse hjælper det.jeg har en epson p50, som kan skrive på cd og dvder.

Du skal bare finde printable medier, det koster ikke så meget efterhånden, det er billigst hvis du køber fra nettet. Med hensyn til print kvaliteten , skal du nok tjekke indstillingerne før du trykker på print, du har mulighed for vælge om det bare er tekst der skal skrives på, om der skal printes billed på. Jeg synes selv jeg får et rimelig flo billed på skiven. Det er tæt på originalen vil jeg sige.

Jeg plejer købe dem her :http://www.billigmedien.de/index.php?page=products&product_id=312

Når du printer på cd, så tjek også den indre diameter på selve dvd disken , nogle har indre diameter på 21mm, så har du mulighed for skrive fra hullet i cden helt hen til ydre kanten.