Avatar billede noltus Novice
01. juni 2011 - 12:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Regler i Windows live mail

Hej
Er der nogen der er bedre til Winows live mail end jeg,det drejer sig om at lave en regel der automatisk sletter ell. flytter post med bestemt overskrift ell. indhold.
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
01. juni 2011 - 12:36 #1
Hej Noltus

Har hjulpet fruens mor med dette, men vi bruger ikke selv programmet.

Under mappen for "Regler for meddelelser" i menulinien kan man opsætte "E-mail-regler" Det er regler for sortering. Og de er nøjagtige som de var i Outlook (som jeg kender bedre).

Her er et link med lidt hjælp.
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Organize-e-mail-using-rules-and-folders

MVH
Martin
Avatar billede larsini Seniormester
01. juni 2011 - 17:49 #2
du går i menupunkt "mapper" og vælger derefter "regler for meddelelse"
Avatar billede noltus Novice
04. juni 2011 - 13:29 #3
Den første af jer der smider et svar for point
Avatar billede larsini Seniormester
04. juni 2011 - 16:08 #4
vi siger tak