Avatar billede nielshaustrup Nybegynder
24. maj 2011 - 15:59 Der er 1 kommentar

Få gridview til at vise post fra bruger der er logget ind

Hej alle!

Jeg er ved at lave en hjemmeside, hvor brugeren kan udfylde nogle felter som ved btn click bliver sendt til databasen, og vist på en anden side.

Jeg bruger .net standard membership log ind. Jeg har lavet en side som hedder MIN SIDE, hvor jeg gerne vil have at brugeren skal kunne redigere/slette den database row han har lavet.

Er det nogen der har et tip til hvordan jeg gør det?

(Brugerens username bliver sendt med til databasen ved btn click)
Avatar billede nielshaustrup Nybegynder
24. maj 2011 - 16:04 #1
EDIT: Ved ikke om man kan bruge gridview.. Ved ikke hvorfor jeg skrev det i overskriften:-)

På forhånd tak.. Niels