Avatar billede atd Nybegynder
23. maj 2011 - 18:53 Der er 2 kommentarer

Min Vinkælder logo header i 1220*140 pixels

Er der nogen der kunne lave et diskret log header til et software prokjekt.
Der skal stå Min Vinkælder
Der er plads til 1220 pixels i bredden, Men selve teksten skal være mindre måske 200 pixel mindre i hver side.
Header må gerne fade ud, sådan at vi kan smide en lysgrå baggrund på.
Max højde 140 pixel, og også teksten der skal være lavere.
Det må gerne være i diskrete farver(Kølige).
Skal bruge det i denne her uge.
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2011 - 19:26 #1
Medlem i 9 år og 9 måneder og har stadig ikke fundet ud af hvordan det virker her?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. maj 2011 - 19:48 #2
Hvis ikke du er med på hvad der menes, så er det dette: www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/atd