Avatar billede Gambolputty Novice
22. maj 2011 - 14:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Synkronisere Google-kalender på HTC Tattoo

Hey

Jeg har en HTC Tattoo, og har brugt den det sidste års tid som kalender. Jeg bruger Google Calendar, hvor jeg både har et par private kalendere og et par delte kalendere fra en forening jeg er med i.

Inden for de sidste par dage er der gået et eller andet galt, og næsten alle mine aftaler er forsvundet fra kalenderen på min telefon. De er stadig på Google Calendar når jeg checker den på nettet.

Jeg har været inde i indstillingerne og prøvet at slå synkronisering af alle kalendere fra og til igen uden at det hjalp.

Når jeg opretter nye events i en af kalenderene kan jeg sagtens se dem. Det er som om at alle de events jeg har oprettet for lang tid siden (fx folks fødslesdage) er væk, mens dem jeg har oprettet for nylig stadig er der.

Er der nogen derude der kan hjælpe?
Avatar billede Gambolputty Novice
22. maj 2011 - 15:24 #1
Hey, jeg fik selv løst det.

Slog synk af alle kalendere fra i Kalender, gik ind i program-administration og slettede data fra Calendar Storage, genstartede og slog kalenderne og synkroniseringen til igen, og nu virker det.
Avatar billede compac Seniormester
28. maj 2011 - 09:29 #2
Hej dezik!

Tak fordi du fortalte hvordan du løste det.
Jeg havde selv sved på panden da alle mine aftaler også var væk.