Avatar billede eva79 Nybegynder
21. maj 2011 - 22:00 Der er 5 kommentarer

Windows Installer

Windows Installer problem: Når jeg vil åbne Word kommer der en rude frem hvor der står Windows installer efter nogen tid kommer / åbner word programmet. Hvordan fjerner jeg det problem?

Mvh.

Eva
Avatar billede 220661 Ekspert
21. maj 2011 - 22:11 #1
Hej Eva og velkommen.
Tror måske du har en fejl i dit Wordprogram. En geninstallation af Word (officepakken) burde løse problemet.
Eller en reparation kan også vælges, når du sætter pladen til officepakken i.
Avatar billede eva79 Nybegynder
03. juli 2011 - 01:17 #2
Hej - Jeg har stadig problemer med at der kommer en rude op hvor der står windows installer og så kommer jeg ikke videre.

Vil det hjælpe at opgradere til en nyere version af windows?
Mvh. Eva
03. juli 2011 - 01:30 #3
...Eller en reparation kan også vælges, når du sætter pladen til officepakken i. ... ???

Selvfølge vil den hjælpe med nyere version af windows ... hvis du 'meget' gerne vil begynde 100% totalt forfra med 100% geninstalation af ALT - incl driversoftware, opdateringer, opdateringer, opdateringer, sikkerhedsprogram, Officepakke, tilbehørsprogrammer, ...
Avatar billede 220661 Ekspert
03. juli 2011 - 07:55 #5
PS Har du opgraderet din officepakke, så du har rester af den gamle liggende?