Avatar billede kimtheman Novice
20. maj 2011 - 18:29 Der er 1 løsning

Backup af konto/ emails i Windows Mail på eksternharddisk

Har en harddisk fra bærbar hvor bærbar ikke virker mere.
Og vil gerne have konto indstillinger og email ud fra email programmet Windows mail.
Kan tilslutte harddisken til min stationær men kan jo ikke rigtig åbne mail programmet på den eksterne harddisk.
Nogen der lige kender et program eller lign. der kan hjælpe mig med at få de oplysninger ud?
Avatar billede kimtheman Novice
21. maj 2011 - 01:31 #1
Fandt filerne i mappen for Windows Mail. Og kopierede disse over i mappe. Som så blev overført til Windows live Maile. Og det virkede.
Så lukker og slukker