Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2011 - 19:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

USB Forgrener til 3.0

Hej med jer!

Jeg har en kammerat som har fået et nyt 64GB Kingston USB 3.0 til sin PC. I købet medfulgte der en USB forgrener, så det USB stik som skulle i computeren bliver delt i to, så den kan køre hurtigere, fordi hans PC ikke er 3.0 kompatibel.

Er der mulighed for at dette/denne stik/adapter kan købes et eller andet sted på nettet?
Og bliver den overhovedet hurtigere, eller er det bare noget fis?
(Operativsystem: Windows 7)
Mvh. Jesper
Avatar billede chalde Seniormester
19. maj 2011 - 19:21 #1
Hvis det er den til venstre her: http://www.legitreviews.com/images/reviews/1417/kingston_usb3_bundle.jpg
Så nej, så bliver den ikke hurtigere. Den er med for at kunne levere ekstra strøm da nogle ældre USB 2.0 porte ikke kan levere nok.
Skal der mere fart på, så skal han have fat i et USB3 interface. Kan købes som indstikskort.
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2011 - 20:20 #2
Okay, tusind tak for oplysningerne.
Kan du evt sende et link til det indstikskort som man skal have fat i får at udnytte de op til 5GB/s?

Så får du point. :-)
Avatar billede chalde Seniormester
19. maj 2011 - 20:29 #3
http://bit.ly/jQPsTl

Bare behold point :)
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2011 - 12:42 #4
Jeg takker mange gange!
Og det er bare i orden. :-)