Avatar billede Jungen Nybegynder
18. maj 2011 - 23:10 Der er 2 kommentarer

Søger hjælp til IT-fag!

Jeg søger en person, der kan hjælpe mig med en eksamen. Læringsmålene er:
• redegøre for centrale aspekter af database-baserede
  informationssystemer
• modellere data og designe en relationel database
• anvende grundlæggende konstruktioner i et database management
  system (DBMS)
• implementere et database-baseret informationssystem via SQL og
  databaseprogrammering
Det drejer sig om en uges tid op til eksamen i slutningen af juli eller starten af august. Jeg vil naturligvis gerne tilbyde løn.
Lyder det noget for dig - så er du meget velkommen til at kontakte mig på Danni.jensen@hotmail.com

/Danni
Avatar billede danco Nybegynder
19. maj 2011 - 17:06 #1
Jeg skal da gerne lave dig nogle opgaver der gennemgår hver af disse punkter og jeg skal også gerne rette dem og give dig feedback.

Jeg færdiggøre selv 4 semester på min datamatiker uddannelse her d. 31. maj så mon ikke jeg burde være kompetent til opgaven.

Hvordan forestiller du dig aflønning ?
Avatar billede Jungen Nybegynder
19. maj 2011 - 23:09 #2
Ja, du lyder skam ganske kompetent.
Men jeg forestiller mig nu nærmere at vi mødes, hvor du mundtlig kan forklare og hjælper mig igennem mine problemstillinger. En mundtlig udlægning af emnerne vil efter min opfattelse give en større forståelse.
Jeg vil ikke i dette åbne forum annoncere, hvordan afløningen vil ske. Det synes jeg er bedst at lave en fælles aftale om ved første møde.