Avatar billede markus-king Nybegynder
17. maj 2011 - 16:03 Der er 1 løsning

Deling og HP Logo

Hej,

Har to vidt forskellige spørgsmål, håber det er i orden at samle det i en tråd:

Første spørgsmål lyder på, hvordan jeg kan (de)aktivere fil- og printerdeling på min Windows 7. Jeg er inde med at man kan finde indstillingerne for netværket (herunder også aktivering af deling) under kontrolpanel. Problemet er blot at den altid slår deling til/fra igen, f.x. efter genstart af PC eller lignende. Har hørt, at det er et kendt problem i Windows 7, spørgsmålet er så bare om det kan løses? Egentlig skal jeg blot få installeret nogle printere, men er delvist sikker på, at den deaktiverede deling på offentlige netværk er skyld i at jeg ikke kan få dem installeret.

Har forsøgt med Firewall-indstillingerne.

Det andet spørgsmål er om det er muligt (med eller uden program) at slukke/tænde for det lysende logo på diverse HP laptops?

På forhånd tak,
Markus
Avatar billede markus-king Nybegynder
24. maj 2011 - 21:34 #1
Fandt løsningen på det første problem, lukker af her.