Avatar billede daphne Novice
17. maj 2011 - 09:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2010 synkronisering med Gmail

Jeg har fået dette spørgsmål af en veninde, som jeg er lidt blank på, da jeg ikke selv har en Gmail.

Er der mon nogen af jer der kan hjælpe ?

'Jeg har fået ny computer, med Outlook 2010. Jeg kan ikke få den til at hente mails.. Den synkroniserer med mappen/serveren og det tager simpelthen for lang tid.

Jeg bruger gmail - og bruger "nettet" til at lagre mails på. Og så er det ikke altid jeg får ryddet op i mail boksen. Normalt ikke noget problem, men når der lige pt ligger +4000 mails på google-mailen ... Det har aldrig været et problem før. Og er heller ikke her på den bærbare. Har lige hentet i
Outlook på dén; det er vist 2007.'

Håber meget, der er et par eksperter her, der kan hjælpe.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Så hvordan henter man mails uden at den synkroniserer med ALLE mails... ??'
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2011 - 11:19 #1
Det er noget man sætter op på GMail, således at din outlook kun henter nye mails
Avatar billede daphne Novice
17. maj 2011 - 15:59 #2
#1>
Har fået følgende svar fra min veninde:

'Har nu ændret, som foreslået til "henter
kun nye emails". Men den står stadig bare og tygger og tygger og siger
"synkroniserer med mapperne." - og så står der lige pt 6 min bare til den
ene konto. Henter fra 3 konti. Og som sagt - hidtil uden problemer.'

Så problematikken er der desværre stadig.. :-(

Mvh.
Gitte Daphne
Avatar billede daphne Novice
02. august 2011 - 16:27 #3
Spørgsmålet lukket, da der ikke kom nogen svar, der kunne afhjælpe problemet.

mvh Gitte Daphne