Avatar billede j_stark Nybegynder
13. maj 2011 - 10:58 Der er 1 kommentar

Hjælp til indsættelse af bannere?

Hej alle,

Jeg har wannafind som webhost, og jeg skal have flyttet og udskiftet nogle bannere på siden.

Problemet er at jeg ikke kan få billederne til bannerne til at vise sig ved at linke direkte? Der har været bannere på før, men der er billederne gemt et sted, som så bliver hentet. Men er det ikke muligt at smide et direkte link op til hvor den skal hente billedet?

Det er affilliates nemlig...

Det ser sådan ud:

Feltnavn            Datatype          Nulværdi            værdi

banner_id              int(20)                                        44
banner_name          char(200)                      Front page,right
banner_img            varchar(500)                    ---------------
banner_link          varchar(500)                    ---------------
banner_position    char(100)                        ---------------
banner_status      char(1)                          ---------------
banner_aff            varchar(5000)                    ---------------

Mit spørgsmål er: kan man indsætte url i banner_img?

Eller hvor sætter man de forskellige ting ind?

Mvh.
Johnny
Avatar billede j_stark Nybegynder
14. maj 2011 - 10:22 #1
Slet ingen?

Eller er problemet formuleret helt hen i skoven? :)