Avatar billede JohanSP Nybegynder
11. maj 2011 - 10:30 Der er 2 kommentarer

Kæder mellem powerpoint & excel

Hej Eksperter!

Jeg sidder med en powerpoint præsentation som skal opdateres - indeholder 250 kæder til et exceldokument.

Problemet er at powerpoint præsentationen skal have en ny sti til en excel fil (2011 data fremfor 2010).

En mulig løsning er: Filer -> rediger kæder til filer.

Problemet med dette er bare at jeg skal gøre det 250 gange pga. jeg har 250 kæder.

Er der nogen der kender en smart måde at redigere stien til excel filen?

Bedste hilsner

JohanSP
Avatar billede kuusbrian Nybegynder
11. maj 2011 - 11:44 #1
Det burde ikke ske noget ved at flytte denne fil, kæder burde blive. problemet vil opstå hvis du flytter de filer hvor kæderne trækkes fra
Avatar billede JohanSP Nybegynder
16. maj 2011 - 09:44 #2
Ja - du har ret.

Problemet er også at det er excel som flyttes også bliver PPT-kæderne brudt.

Så det vil tage lang tid hvis man skal ændre dette manuelt - har du en løsning på dette?