Avatar billede cutehobbes Nybegynder
09. maj 2011 - 13:52 Der er 1 løsning

Thunderbird timer ud ved afsendelse af store filer

Hej,

jeg har en stationær (Windows XP) og en bærbar (Windows Vista)
Begge kører mail via Thunderbird. Begge er sat op med en mail fra internest udbyderen...

På den bærbare er der ingen problemer med at sende mail med store vedhæftede filer (ex. 500kb)
På den stationære kommer der en timeout besked fra Thunderbird, bare jeg prøver at sende en fil på 200kb.

Troede i første omgang det var udbyderen der ikke tillod at sende i den størrelsesorden, men da jeg så prøvede fra den bærbare virkede det uden problemer.

Jeg er lidt lost i forhold til fejlsøgning/fejlretning, så hvis nogen kan hjælpe vil det være kanon. Er lidt træt af kun at kunne sende fra den bærbare, når jeg skal vedhæfte noget.
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
16. januar 2012 - 13:27 #1
Lukker spørgsmålet -