Avatar billede egmose Novice
05. maj 2011 - 12:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opdater indhold på side, efter login

Hej
er ved at lave en side, hvor der løbende skal opdateres nogen oplysninger, såsom nyheder, madplan o.lign.
Er ikke for skarp til PHP, men tænker at der jo nok er en guide af en art, har bare ikke kunne finde det..

Meningen er at dem der skal bruge siden kan logge ind, og så skrive nye indlæg, slette eller redigere gamle o.lign, altså på selve siden, uden og skulle logge på FTP serveren eller noget i den stil..??

Hilfe Bitte
Avatar billede repox Seniormester
05. maj 2011 - 14:39 #1
Er det monstro ikke bare et CMS du har brug for?
Avatar billede egmose Novice
06. maj 2011 - 08:32 #2
Jo det kan man godt sige - Vil bare "bygge" det selv.. Men har fundet en løsning, så vi lukker her ;)
Avatar billede repox Seniormester
06. maj 2011 - 09:13 #3
Så læs lige de brugerbetingelser du har accepteret ved oprettelsen af din bruger, og læs punkt 10.

http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Avatar billede egmose Novice
06. maj 2011 - 11:59 #4
Rolig Bassemand.. har ikke lukket det endnu vel?

http://www.elated.com/articles/cms-in-an-afternoon-php-mysql/
Avatar billede repox Seniormester
06. maj 2011 - 12:08 #5
Næ, men havde du tænkt over det i første omgang, havde #3 og #4 jo været unødvendige, ikke?
Avatar billede egmose Novice
06. maj 2011 - 12:13 #6
hvorfor hidse sig sådan op over at jeg ikke lige får det lukket med det samme? Siden jeg fandt, kunne jeg ikke finde i browseren igen, og satte mig til og lede igen fordi jeg vidste den fandtes.. Og vupti der kom den!!
Avatar billede repox Seniormester
06. maj 2011 - 12:28 #7
Jeg tror du hidser dig unødigt op - jeg pointerede bare en regel, som jeg mener bør overholdet - mest for andres skyld; ikke min egen. Fald du bare ned igen...