Avatar billede Chem Nybegynder
02. maj 2011 - 17:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overføre gemte ligninger fra Word 2007 til ny installation på anden computer

Jeg har lige købt en ny computer, og derved opgraderet fra Word 2007 til 2010.

I mit gamle Word har jeg gemt en masse ligninger, som jeg gerne vil have overført til mit nye word, da der ligger meget arbejde i at indtaste dem...
Er det muligt?
Jeg kan se, at de gemmes i building blocks.dotx.

De bedste hilsner
Sebastian
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. maj 2011 - 19:41 #1
Hent "windows let overførsel" til det styresystem du har på den gamle PC kør til et sted du kan få adgang til dem igen tilslut til ny pc. og kør så skulle alle dine mapper og personlige instillinger være til rådighed igen.
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/features/windows-easy-transfer
findes til alle microsoft systemer.
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. maj 2011 - 12:44 #2
???
Avatar billede Chem Nybegynder
01. juni 2011 - 14:39 #3
Jeg har afprøvet "Windows Let overførsel" til at overføre buildong blocks.dotx filen, men de gemte ligninger blev ikke ført med over af en ukendt årsag?
Avatar billede Chem Nybegynder
18. juli 2011 - 16:44 #4
Jeg er endt med at købe en ny word installation, da intet andet virkede...