Avatar billede jhjorsal Mester
28. april 2011 - 09:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook Express mangler profil

Jeg har fået et problem på svigermors pc'er. Når jeg højreklikker på et billed og vælger "send til postmodtager" skriver den at jeg mangler en profil, det har jeg så fundet ud af betyder at der ikke er valgt et standart email program i FUNKTIONER-INTERNETINDSTILLINGER-PROGRAMMER Jeg kan så vælge Outlook Express og så virker det, problemet er bare at når jeg har gjort det og slukker maskinen, næste gang den er tændt virker det igen ikke.
Er der nogen der ved hvad man kan gøre ved det ?
28. april 2011 - 11:06 #1
... er der (evt rester) efter en andet alternativt E-mail program ?

(Skal vi gætte på XP som styresystem ?)
Avatar billede jhjorsal Mester
28. april 2011 - 11:37 #2
Nej der har aldrig været et andet email program på maskinen, og ja det er xp
Avatar billede 220661 Ekspert
28. april 2011 - 16:12 #3
Og du husker at trykke "anvend" i stedet for "ok"
Avatar billede jhjorsal Mester
29. april 2011 - 19:35 #4
Det lader til at det var det, jeg har altid troet at det var ligegyldigt om man brugte Anvend eller Ok,
Lig et svar og tak for hjælpen
Avatar billede 220661 Ekspert
29. april 2011 - 19:43 #5
Velbekomme.
Jo der er forkel på disse to. Bruger man "anvend" bliver de gemt med det samme, og vælges "ok" rettes det til for nu, men falder tilbage til default efter genstart.