Avatar billede decee1 Nybegynder
27. april 2011 - 17:10 Der er 4 kommentarer

psp fejl 80551021

min psp har fået en fejl jeg kan ikke log in på playstation network :( koden er

Avatar billede chalde Seniormester
27. april 2011 - 21:02 #1
Tag evt. en google søgning, så får du hurtigt svaret:
http://www.google.com/search?q=80551021#q=80551021&hl=da&prmd=ivns&source=lnt&tbs=qdr:w&sa=X&ei=b2e4TebDCo6SOpOqjJIP&ved=0CA4QpwUoBA&fp=d48c5bae877fd40b

Anyhow: Netværket er nede pga. det massive angreb Sony havde for nylig.
Det estimeres at der kan gå op til en uge eller mere før det kommer op igen.
Avatar billede chalde Seniormester
27. april 2011 - 21:05 #2
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
27. april 2011 - 23:29 #3
det er fordi sony er blevet hacket.. og alle kredit kort oplysninger i danmark er blevet stjålet og udnyttes nettop nu til at købe store biler.

ej =) det er dog kun blevet hacket pga. en hacker som gjorte det muligt at install ubuntu/linux (et styresystem som fx. windows, mac os..) på en ps3... og ingen kredit kort oplysninger er stjålet =)
Avatar billede chalde Seniormester
28. april 2011 - 06:49 #4
#3 Deres officielle udmelding er at kreditkortoplysninger muligvis er stjålet.

Baggrunden for at de blev hacket vides ikke endnu, men der er indikationer der tyder på at det skyldes deres korstog mod moddere/crackere (herunder især GeoHot). Anonymous (hackergruppe) har dog afvist at de står bag.