Avatar billede pstidsen Novice
26. april 2011 - 18:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Envejssynkroniseringssoftware

Ja det laaaaaange ord siger vil sig selv?? Det skal være gratis og helst kunne håndtere flere jobs. Det skal putte filer over i min dropbox mappe ;)
Avatar billede chalde Seniormester
26. april 2011 - 18:30 #1
Avatar billede pstidsen Novice
26. april 2011 - 18:30 #2
Jeg var ellers meget glad for GoodSync. Man kunne fra meddelelsesikonet ned i højre hjørne synkronisere alt (det må det programmet også gerne kunne). Hvis man glemte det synkroniserede den automatisk (det må det programmet også gerne kunne). Grunden til at jeg nu er nød til at skifte er at den siger jeg skal opgradere til pro. Hvis jeg skla fortsætte med gratis, skal jeg reducere antal af jobs til 3 (jeg har kun 3) eller reducere antal filer pr. job til 100 filer (har jeg ved 2 jobs). Det jeg ikke forstår er at der i popupbeskeden i programmet står ELLER ved de to ting, men der på hjemmesiden står OG ved de to ting.

Hvis nogle kan få GoodSync til at virke gratis, vil det være at foretrække ;)
Avatar billede kurt54 Ekspert
26. april 2011 - 18:52 #3
Microsoft Synctoy kan sættes op til envejssync. Det er gratis under forudsætning at du kører windows.
Avatar billede pstidsen Novice
28. april 2011 - 19:45 #4
Nu har jeg prøvet dem og M$ Synctoy er bedst. Enkel og det virker! Kan ikke få Syncback til at virke og får en masse fejlmeddelelser ;) Smid svar, kurt54!
Avatar billede kurt54 Ekspert
28. april 2011 - 21:54 #5
Et svar som ønsket
Kurt