Avatar billede lurup Ekspert
25. april 2011 - 10:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med utorrent

Jeg har problemer med utorrent
Hvis min pc bliver slukket og kommer på igen skal jeg ganstarhe alle filer...tager flere timer..
Der står
Kan ikke åbne torrent filen ellers at den ikke kan finde den
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2011 - 17:22 #1
er det lovlige filer ellers får du ikke svar hernde fra

alt med film,spil og musik er ulovligt marteriale og det er imod ekspertens ånd og moral.

man kan hente nero burning fra deres side og det er helt lovligt men alt andet marteriale er omfattet af det jeg skrev

http://www.eksperten.dk/faq#faq-9-5

Links, hvad er forbudt?

Du skal selvfølgelig overholde dansk lovgivning på Eksperten.dk. Desuden har vi forbud mod links til hjemmesider med pornografisk materiale, sider med copyright beskyttet materiale som film, musik - inklusiv sider med Bittorrent trackere, opskrifter på bomber, fremstilling af falske penge, hacking/cracking.

Hvis der linkes eller hjælpes til ovennævnte eller lignende, vil Eksperten hjælpe politiet med at spore brugeren, hvis politiet anmoder om det.
Avatar billede lurup Ekspert
25. april 2011 - 22:29 #2
Har kun lovlige ting......selvføgelig
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2011 - 06:57 #3
hvad er det du har svært ved at hente

kom med alle oplysninger
Avatar billede lurup Ekspert
26. april 2011 - 07:24 #4
Jeg skriver at alle mine filer skal genstartes efter  min pc har været lukket
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2011 - 08:22 #5
hvad er det du vil hente

det kan både være fra den du henter fra eller at der ikke er ret mange der seeeder

med utorrent og man henter nero har de jo en hurtig forbindelse man henter fra
henter man fra andre steder er det jo deres fobindelse der bestemmer den hastighed

men ellers i utrorrent-funktioner-båndbredde kan man sætte den lidt op - et af trickene er at den kun sender med f.eks 60 hvis du har en 10-20 mb forbindelse

kig også lidt på max fobindelse

du kan også hvis du har router åbne porte

der står noget her men husk det er kun lovlige ting du får hjælp til

http://newz.dk/forum/software/utorrent-mangler-hjael-til-hurtigere-download-75686
så hvad er det du henter
Avatar billede lurup Ekspert
26. april 2011 - 11:39 #6
Det er kun lovlige ting...
Det efter min pc har været slukket at jeg skal genstarte alle filer
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2011 - 15:48 #7
man henter en lille fil eller torrent og lægger den i en mappe du ved der altid ligger torrent filer i

i hoved vinduet på utorrent 3 trykker du på tilføj torrent
nu starter den op med at hente via den torrent fil du har i mappen ved at pege på den og trykke ok

næste gang du igen vil hente videre på den fil der er i gang men midlertidigt lukket trykker du på den pil der ligesom peger til højre - sværere er det ikke

hvis den server du henter fra er død langsom hjælper der ingen kære moder - den er bare langsom

det er ikke alle der har hurtige internet forbindelser
Avatar billede lurup Ekspert
26. april 2011 - 15:57 #8
Det er jo ikke det der er mit problem......
Lukket