Avatar billede oliverjaco Nybegynder
23. april 2011 - 12:15 Der er 3 kommentarer

Skærm går i sort og siger "No Signal"

hej jeg købte en computer den anden dag af en af mine venner den havde ikke så mange ram i kun 512 jeg satte lige nogen flere i men jeg havde 2 skærme den anden solte jeg så jeg havde kun en tilbage jeg satte den til nogen timer instelleret et spil bum gik den i hak og lukked ned og sage blå skærm og skav alt mulig tengte på om det kunne hvere spillet det tar 512 i ram men selom jeg satte nogen flere i gad den kun at starte men den sage stadivæk no SIGNAL jeg havde taget 2 gb ram i
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2011 - 12:23 #1
Du har måske blandet dine ram? Selv om de alle er DDR2 eller DDR3 kan de sagtens konflikte. Men nogle bundkort kan også kokse på et ram mærke, men køre fint på et andet mærke.
Avatar billede mikkeljm123 Nybegynder
23. april 2011 - 13:10 #2
Prøv at se om dine stik er løse???
23. april 2011 - 20:37 #3
Velkommen til E. ...

... er det 'Sort Skærm' HELT fra starten af ?
Svarende til at skærmstikket slet ikke er forbundet ?

Du havde 2 skærme ? Til én PC ? Med 2 skærmudgange ?
Og nu kun én skærm tilsluttet ?
Og til hvilket skærmstik på PC'en ?

PS: Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?