Avatar billede lineriber Praktikant
19. april 2011 - 09:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Format på telefonnumre i MS outlook 2003

Hej eksperter

Jeg har lidt problemer med det format som mine kontaktpersoners telefonnumre bliver gemt med, i MS Outlook 2003 (engelsk version).

Når jeg opretter en ny kontakperson og indskriver et telefonnr. således: +4511223344, bliver det ændret til: +45 (97) 11 22 33 44. Dette betyder at når jeg synkroniserer mine kontakter med min mobiltelefon, kan jeg ikke bruge telefonnumrene til at ringe op med!
Og jeg kan simpelthen ikke få lov at slette "97", hver gang jeg sletter, skriver Outlook bare 97 igen!!

Er det en eller anden opsætning der gør dette? og hvordan ændrer man det??

Mvh
Line
Avatar billede kim1a Ekspert
19. april 2011 - 09:34 #1
Hej Line

Er det ikke blot indstillingen i selve windows som skal ændres til korrekt sted? Jeg synes at huske den hedder opkald og modemindstillinger eller sådan noget?
Avatar billede lineriber Praktikant
19. april 2011 - 09:43 #2
Hvis jeg går ind i kontrolpanel _> Telefon- og modemindstillinger _> fanen "Opkaldsregler", er der en placering der hedder "New Location" med et områdenr. der hedder 97.

Men jeg kan ikke få lov at slette den. Og hvis jeg vælger rediger, så kan jeg komme ind og ændre landet (står nu til Danmark), men områdenummeret er ikke muligt at ændre!
Avatar billede lineriber Praktikant
19. april 2011 - 09:54 #3
LØST :-)

Prøvede bare at ændret til et andet land, og derefter tilbage til DK igen, og så forsvandt 97.

Tak for hjælpen kim1a - smider du lige et svar?
Avatar billede kim1a Ekspert
19. april 2011 - 09:57 #4
Godt jeg kunne hjælpe