Avatar billede larsjv Nybegynder
16. april 2011 - 20:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Linksys WRP400 Admin login ?

Hej! Jeg skal have ændret nogle indstillinger under voice sektionen i denne router, men jeg kan ikke komme til login-siden under "voice". Der kommer bare en fejl i explorer: http 403 - forbudt. Nogen der har en ide om hvad der kan være galt?
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2011 - 20:36 #1
Avatar billede larsjv Nybegynder
16. april 2011 - 22:36 #2
Hej igen.

Jeg har set vejledningen, men problemet er at jeg ikke kan komme videre når jeg vælger "Admin Login" - så går der et øjeblik og så kommer fejlmeddelelsen fra IE. Har prøvet på 2 forskellige computere hvis det er et browserproblem, men med samme resultat.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2011 - 07:16 #3
så du også under

2.2 reset af router

2.2. Nulstilling af din router
Det kan undertiden være ønskeligt at nulstille ("resette") routeren, f.eks. hvis man
ikke kan opnå adgang til routeren, fordi man ikke kender brugernavn og/eller
adgangskode.
Man kan nulstille routerdelen og telefonidelen hver for sig, se herunder.
2.2.1 Nulstilling af routerdelen
Hvis du ikke kan få adgang til din router, fordi du ikke kender brugernavn
og/eller adgangskode (og vi heller ikke har kunnet hjælpe), er du nødt til at
nulstille routeren.
Routeren skal være tændt. Tryk i mindst 5 sekunder på knappen mærket
"Reset" (benyt kuglepen el.lign) på routerens bagside (se foto). Når alle
lamper slukker og lampen mærket "POWER" blinker hurtigt, kan du slippe
reset-knappet. Efter nulstilling svarer routerens indstillinger til de oprindelige
fabriksindstilliner, herunder også Username + Password, hvorfor du nu kan
benytte ovennævnte "admin"-koder .
2.2.2 Nulstilling af telefonidelen
For at nulstille din routers telefoniopsætning skal du gøre følgende:
a) Sæt strøm til din router og slut en alm. telefon til udgangen "Phone 1".
Routeren behøver ikke have forbindelse til internettet.
b) Løft røret og tast ****
c) En stemme siger "Linksys Configuration Menu. Please enter option,
followed by the Pound-key, or hang up to exit" (du behøver ikke at lade
stemmen tale ud, før du går videre).
d) Indtast 73738 (stemmen gentager hvert tal) efterfulgt af #.
e) Stemmen siger nu "Enter 1 to confirm, enter star to exit". Tast 1 for at
godkende nulstilling.
f) Forbindelsen afbrydes, og din router er nulstillet.
Avatar billede larsjv Nybegynder
11. juli 2011 - 23:58 #4
Det hjalp at resette både router- og tlf. delen. Tak for indsatsen :-)
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2011 - 07:33 #5