Avatar billede omn Mester
16. april 2011 - 19:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WhereCondition i en Query

Er det ikke muligt at åbne en query med en WhereCondition i lighed med Forms and Reports ?

DoCmd.OpenQuery "Query", acNormal, acEdit
DoCmd.OpenReport "report", acPreview, , "([status]= 'Backlog')"

Jeg har en Query med 12 måneder (jan, feb, mar etc.)  hver måned skal jeg filtrere de poster der har et beløb > 0.  I april skal jeg finde de poster der har økonomi > 0.

Mvh OMN
Avatar billede terry Ekspert
17. april 2011 - 09:58 #1
The Open Query only allows you to run the a predefined query, IE no parameters :o(

But there is a work-around which involves altering the SQL of the query in code.

Example here: http://www.accessforums.net/queries/docmd-openquery-parameters-7106.html
Avatar billede terry Ekspert
19. april 2011 - 10:46 #2
status please
Avatar billede omn Mester
19. april 2011 - 17:40 #3
Thanks.
Avatar billede terry Ekspert
19. april 2011 - 19:07 #4
hope you got something working.
Thanks from here too