Avatar billede Kim_m Nybegynder
16. april 2011 - 08:19 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Vedhæfter 2 gif filer

God morgen

Min outlook er begyndt at vedhæfte 2 gif filer når jeg besvarer mails, som ikke skal vedhæftes.
Det er helt sikkert filer som jeg før har sendt som vedhæftet!
Jeg bruger auto signatur, men det er ikke nogle af de filer der bliver brugt der.
De hedder image001.gif og image002.gif. Og det er altid de samme.

Jeg har nogle gange før set det på andre mail.

Men hvordan får jeg slettet dem????

God week end..

Kim
Avatar billede Kim_m Nybegynder
16. april 2011 - 08:21 #1
Outlook 2007  :-)
Avatar billede pstidsen Novice
16. april 2011 - 10:44 #2
Kan du højreklikke på dem og trykke noget i retningen af "Åben filplacering" og så slette filerne?? Den kan vel ikke vedhæfte filer som ikke eksisterer.
Avatar billede Kim_m Nybegynder
16. april 2011 - 19:16 #3
Nu har jeg fundet ud af lidt mere, bare ikke løsningen.

Når jeg besvarer en mail et par gange på henholdsvis min og fruens pc, kommer der på mailen på fruens pc de omtalte filer. Når jeg kikker på min sendte mail er filerne ikke vedhæftet.

Tak for tippet pstidsen. Placeringen for filerne er C:\documents and settings\lotte\local settings\temporary internet files\olk23\image001 (3).gif

Har slettet temporary internet files (ku ikke finde mappen olk23 i temporary internet files)

Men den bliver ved.

På nettet kan jeg finde spørgsmål om at gemme i olk23 men ikke om mit problem.

Hilsen
Kim
Avatar billede pstidsen Novice
16. april 2011 - 19:36 #4
Ikke flere gode idéer herfra....
Avatar billede pstidsen Novice
16. april 2011 - 19:48 #5
eller.... Prøv at køre viruspakken her: http://www.eksperten.dk/spm/923076#reply_7679255 (vent til den hopper ned til #2).

Det synes jeg efter jeg har læst: http://tipdeck.com/da/how-to-block-email-attachments/ . Prøv også at gøre som der står på linket.
Avatar billede pstidsen Novice
16. april 2011 - 19:50 #6
Er din computer også FULDT opdateret?
Avatar billede Kim_m Nybegynder
19. april 2011 - 14:46 #7
Ja den er opdateret.

Fandt lidt skidt ved en scanning så ved ikke om det kan ha gjort noget.

Lader lige spørgsmålet stå åbent lidt til jeg har fundet ud af om det er væk.

Kim
Avatar billede Kim_m Nybegynder
01. juni 2011 - 13:56 #8
Hej igen.

Jeg har ikke fundet fejlen endnu.

Hvis nogen har fundet ud af noget hører jeg meget gerne fra dem.

Ha en god dag.

Kim
Avatar billede Kim_m Nybegynder
01. juni 2011 - 15:28 #9
De modtagne filer ligger sig i

C:\Users\kms\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Outlook\D7JJI9W0\image002 (2).gif

Og selom jeg sletter Temporary Internet Files kan billedet stadig findes.

Kim
01. juni 2011 - 18:18 #10
(Har du aktiveret visning af "Skjulte" filer/mapper ?)
Avatar billede Kim_m Nybegynder
01. juni 2011 - 22:21 #11
Hej Karise.

Ja det har jeg, den ku ellers være fin :-)

Hilsen
Kim
Avatar billede Kim_m Nybegynder
04. juli 2011 - 17:49 #12
Hej.

Jeg har stadig problemet hvis der er kommet nye til der kan hjælpe lidt :-)

Hilsen
Kim
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:31 #13
Avatar billede Kim_m Nybegynder
25. oktober 2011 - 20:38 #14
Ja jeg har ikke fundet en løsning endnu og roder stadig med det men lukker så spørgsmålet.

Tak for alle forsøg på hjælp.

Kim